pituus: 158cm
paino: 50kg
painoindeksi: 20
savukkeita: 0-4 / päivässä
kännissä: nykyään harvemmin

haluan laihtua 5-10kg. haluan olla luuta ja nahkaa.

tiedän millaista on olla hyvin laiha. olin joskus hyvin laiha. minulla ei ole ollut anoreksiaa. olin laiha, söin hyvin vähän, paitsi n. kerran viikossa ahmin älyttömän määrän ruokaa, jonka sitten oksensin. asunnossani ei ollut juurikaan mitään syötävää ikinä. en syönnyt muiden ihmisten nähden. kaikki luulivat, että minulla oli anoreksia. painoin silloin 41-44kg. ihanaa! en missään vaiheessa kokenut olevani tarpeeksi laiha. halusin silloinkin olla vielä laihempi. muistan sen tunteen, kun vatsani oli täysin tyhjä. se oli ihanaa. elin kofeiinin ja alkoholin avulla. se tyhjyys oli mahtava tunne.

olen vegaani. asun yksin. olen kiireinen. tämän ei siis pitäisi olla vaikeaa.

syömishäiriöt luokitellaan neuroottisin häiriöihin. \"mielenterveysjanalla\" ne ovat siis sillä terveemmällä puolella. persoonallisuushäiriöt luokitellaan keskivaiheille. en siis ole aivan niin pahassa jamassa, vaikka jotkut asiat ovatkin vaikeita. eihän minulla sentään ole skitsofreniaa haha!